Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 20 maja 2024, o 15:07




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 wrz 2011, o 21:27 

Dołączył(a): 29 lip 2011, o 22:27
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Naprawdę trzeba się postarać żeby takiego białego kruka trafić, a poza tym to i tak o co najmniej 10 hp za mało.



Za ten post autor ludo52 otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 wrz 2011, o 06:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
Sprzedawca wycenił go na 1500zł czy to dużo ?
ile spala taki silnik paliwa ? czy drogi w remoncie ? gdzie mozna potencjalnie nabyc czesci zamienne?

Jestem przekonany, że podałem wcześniej namiar na serwis VOLVO PENTA, gdzie uzyskałbyś rzeczowe informacje.
Gdyby nie, to tu zapytaj http://www.volvopenta.com/VOLVOPENTA/PO ... PARTS_SERV

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 wrz 2011, o 10:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
aktualne zdjecia + przyczepka (do paru poprawek)


Załączniki:
20110925166.jpg
20110925166.jpg [ 337.89 KiB | Przeglądane 5708 razy ]
20110925165.jpg
20110925165.jpg [ 271.39 KiB | Przeglądane 5708 razy ]
20110925163.jpg
20110925163.jpg [ 112.05 KiB | Przeglądane 5708 razy ]
20110925162.jpg
20110925162.jpg [ 186.26 KiB | Przeglądane 5708 razy ]
20110924160.jpg
20110924160.jpg [ 176.4 KiB | Przeglądane 5708 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 wrz 2011, o 17:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 17:32
Posty: 175
Lokalizacja: Poland Rowing Team
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Lepiej by bylo jak by stala na stępce,a wzdłużne podpory słuzyły by jako asekuracja.

_________________
Nigdy nie można ufać łysemu i rudemu.Rudy wiadomo zdradliwy a łysy mogł być kiedyś rudy.



Za ten post autor bosman30 otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 wrz 2011, o 02:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
tzn? dno motorówki bedzie w powietrzu pare cm :P:) musze obciac troche te rurki bo przesadziłem :) a i dorobie uchwyty pod pasy


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 11:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
hak przykrecic na śruby ? czy moze przykrecic i pospawac w paru miejscach


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 23:16 

Dołączył(a): 29 lip 2011, o 22:27
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wojciech1968
Czytałem gdzieś (wtedy nie byłem zainteresowany zagadnieniem ) że są piany montażowe nie chłonące, wody max1-2% objętości .Czy coś wiesz na ten temat?
melucci

zastanawiam się jak zawiesisz silnik w te łódce pawęż przed wymianą silnika wyglądała identycznie jak w Twojej


Załączniki:
Komentarz: wymiana ze stacjonarnego na zaburtowy
johnson.jpg
johnson.jpg [ 160.57 KiB | Przeglądane 5529 razy ]


Ostatnio edytowano 28 wrz 2011, o 23:33 przez ludo52, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 23:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
ludo52 napisał(a):
Wojciech1968
Czytałem gdzieś (wtedy nie byłem zainteresowany zagadnieniem ) że są piany montażowe nie chłonące, wody max1-2% objętości .Czy coś wiesz na ten temat?

Catz gdzieś o tym wspominał .

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 23:37 

Dołączył(a): 29 lip 2011, o 22:27
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Widzę że nie masz spania. Będę szukał Catza bo temat zaczyna mnie nurtować .Sezon się kończy czas na remonty.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 23:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
ludo52 napisał(a):
Widzę że nie masz spania.

Jak co noc. ;)
Ahoj.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2011, o 23:47 

Dołączył(a): 29 lip 2011, o 22:27
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
To do następnego, wypada mi jeszcze przed północą zawlec się na górę.
Nara Lubek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 paź 2011, o 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Najnowsze zdjecia do dnia 17.10.2011
zelkot koloru RAL 9006 BUFO
ps. na dzien dzisiejszy zaczynam prace nad podłogą :))


Załączniki:
20111016192.jpg
20111016192.jpg [ 130.48 KiB | Przeglądane 5379 razy ]
20111016191.jpg
20111016191.jpg [ 161.61 KiB | Przeglądane 5379 razy ]
20111016190.jpg
20111016190.jpg [ 192.41 KiB | Przeglądane 5379 razy ]
20111016189.jpg
20111016189.jpg [ 188.26 KiB | Przeglądane 5379 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 16:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
podczas akutalnych warunków pogodowych zmuszony jestem do działania z żywica i wykonczenia wnetrza lodki... przedstawiam "koncowa" prace podłogi (czekam jeszcze za żywica) i chciałbym zapytac o kilka porad dotyczacych schowkow ? jak mniej wiecej rozplanowac je jakie duże ogólnie JAK WY TO WIDZICIE :) czekam na porady, lub też zdjecia z DORYSOWANYMI miejscami na schowki itp... (edycja moich zdjec) z gory dzieki za pomoc w projekcie.

Na w nastepnym tyg najprawdopodobniej zostanie zakupiona jednostka napedzajaca rybitwe VOLVO pena pisalem wczesniej na temat danego silnika...

ps. Na zdjeciach dorysowałem (czerwone) trojkaty z drewna majace na celu wzmocnienie pod silnik


Załączniki:
podloga (3).jpg
podloga (3).jpg [ 155.75 KiB | Przeglądane 5304 razy ]
podloga (2).jpg
podloga (2).jpg [ 119.35 KiB | Przeglądane 5304 razy ]
podloga (1).jpg
podloga (1).jpg [ 154.52 KiB | Przeglądane 5304 razy ]
podloga.jpg
podloga.jpg [ 157.09 KiB | Przeglądane 5304 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 17:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
podczas akutalnych warunków pogodowych zmuszony jestem do działania z żywica i wykonczenia wnetrza lodki...

Można oczywiście laminować , ale temperatury do laminowania nie są zbyt dobre .
Druga sprawa , to fotki. Coś widać ;)

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
tak laminowac można ( ale trzeba dac wiecej utwardzacza) kolega mi powiedzial, a apropo żelkotu to nie mam pojecia pewnie też ciężko bo moj szary jeszcze nie sztywnieje (mam grubo polozone) i utwardzaczu w normie dałem dlatego te prace nad podłoga ...

***********

ale przykladowe fotki wystarczaja do narysowania ewentualnych miejsc ze schowkami ;);) zapraszam i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 17:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
a apropo żelkotu to nie mam pojecia pewnie też ciężko bo moj szary jeszcze nie sztywnieje (mam grubo polozone) i utwardzaczu w normie dałem dlatego te prace nad podłoga ...


Tu problem jest inny. Żelkot ma to do siebie, że potrzebuje " osłony powierzchni " parafiny by mógł właściwie się utwardzić .
Powinieneś używać topkotu, w którym jest parafina jako dodatek.

Kiedyś znajomy (w niewiedzy technologii ) wymalował sobie deskę windsurfingową żelkotem .
Dopiero gdy nałożył równomiernie folię na powierzchnię żelkotu , żelkot się utwardził.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 17:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 17:32
Posty: 175
Lokalizacja: Poland Rowing Team
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Te wzmocnienia narysowane nic Ci nie dadzą w tym miejscu.Większe siły działają na górną cześc pawęży.I jeśli pęka to tam.

_________________
Nigdy nie można ufać łysemu i rudemu.Rudy wiadomo zdradliwy a łysy mogł być kiedyś rudy.



Za ten post autor bosman30 otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Wojciech czyli proponujesz przemalowac ten żelkot jeszcze raz ale żelkotem z parafina ?? dlaczego wzmocnienie nic nie da ? przecierz tam bedzie wyciete pod silnik i troche obnizone prawda ?

***********

Wojciech1968 napisał(a):
Tu problem jest inny. Żelkot ma to do siebie, że potrzebuje " osłony powierzchni " parafiny by mógł właściwie się utwardzić .
Powinieneś używać topkotu, w którym jest parafina jako dodatek.


dodam, że malowałem w ten sam dzien bialmy żelkotem SAM biały bez parafiny i szybciutko uschnal moze ten barwnik szary jest tego winien dluzszego wysychania ... ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 19:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
Wojciech czyli proponujesz przemalowac ten żelkot jeszcze raz ale żelkotem z parafina ??

Zrób próby.
mellucci napisał(a):
dodam, że malowałem w ten sam dzien bialmy żelkotem SAM biały bez parafiny i szybciutko uschnal moze ten barwnik szary jest tego winien dluzszego wysychania ... ?

Jesteś pewien, że ten biały to był żelkot ?

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 19:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
tak ten baiały napewno był żelkotem ! a ten szary jest firmy bufa ral 9006. Wojciechu powiedział bys mi średnie żużycie paliwa tego silnika Volvo Penta 350 / Archimedes 35 który opisalem na 3 stronie ?

***********

Wojciech1968 napisał(a):
mellucci napisał(a):
Wojciech czyli proponujesz przemalowac ten żelkot jeszcze raz ale żelkotem z parafina ??

Zrób próby.


czy przemalowac jakas czesc na burcie zelkotem z parafina tak ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 20:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
Wojciechu powiedział bys mi średnie żużycie paliwa tego silnika Volvo Penta 350 / Archimedes

Musiałbym poszukać ...wstępnie sprawdź czy tu nie będzie http://forums.iboats.com/Volvo-Penta/Fuel danych.
mellucci napisał(a):
czy przemalowac jakas czesc na burcie zelkotem z parafina tak ?

Dokładnie tak... i spróbuj z folią. Nałóż folię na dowolną powierzchnię , równo dociskając wałkiem. Zdejmiesz na drugi dzień i sprawdzisz efekt.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Ostatnio edytowano 20 paź 2011, o 20:19 przez Wojciech, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2011, o 20:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 17:32
Posty: 175
Lokalizacja: Poland Rowing Team
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Może poprostu masz nie przyspieszony żelkot.

_________________
Nigdy nie można ufać łysemu i rudemu.Rudy wiadomo zdradliwy a łysy mogł być kiedyś rudy.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 paź 2011, o 12:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Wojciech1968 to sprawdz te spalanie tego silnika ja niestety nie mogie znalesc na tym forum Penty... pozdrawiam

***********

bosman30 napisał(a):
Może poprostu masz nie przyspieszony żelkot.


jest dodany utwardzacz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 paź 2011, o 14:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
jest dodany utwardzacz

Bosman 30 sugerował zapewne o przyśpieszaczu kobaltowym .

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 paź 2011, o 19:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
a co to za przyspieszacz ? i gdzie go mogie nabyc (okolice Starogardu Gd a Gdańskiem) bo na allegro nie widzialem... a w sklepach nie jestem obeznany (amator)
drogi w cenie jest ?

sprawdzales wojciech spalanie tego silnika dopiero co do domu wrocilem od 5 rana


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 paź 2011, o 21:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 10:30
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 50
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
mellucci napisał(a):
a co to za przyspieszacz ?
Najczęściej naftenian kobaltu. Poczytaj np:
http://www.wax.krakow.pl/index.php?look ... td2123r60q
Ooo. Tutaj masz cennik:
http://sklep.wax.krakow.pl/index.php?se ... _filter=57

Tylko ostrożnie z tym przyspieszaczem. Nie dodawaj za dużo, bo nie zdążysz nawet wymieszać żywicy z utwardzaczem :-)

_________________
Pozdrawiam
Grzegorz

--- zajrzyj na moją stronkę :-) ---



Za ten post autor Reling otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 paź 2011, o 19:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
a jaki dokladnie potrzebuje abym zamowil ? i jaka ilosc ?zostało mi ok 4kg żelkotu szarego


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 07:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 10:30
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 50
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
mellucci napisał(a):
a jaki dokladnie potrzebuje abym zamowil ? i jaka ilosc ?zostało mi ok 4kg żelkotu szarego
Na tę ilość żelkotu potrzebujesz bardzo niewiele przyspieszacza. Nie wiem ile jest przyspieszacza w Twoim żelkocie (o ile w ogóle jest), więc nie podam Ci ile masz go dodać. Producent żelkotu powinien mieć dane dotyczące składu (chyba najczęściej jest to 1 - 2% przyspieszacza). Powinieneś poeksperymentować.

_________________
Pozdrawiam
Grzegorz

--- zajrzyj na moją stronkę :-) ---


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 15:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
powoli widac ze zelkot saje ale ile to czasu trwa ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 17:32
Posty: 175
Lokalizacja: Poland Rowing Team
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Żle wymieszany,za dużo lub za mało utwardzacza.Przyczyn może być wiele...

_________________
Nigdy nie można ufać łysemu i rudemu.Rudy wiadomo zdradliwy a łysy mogł być kiedyś rudy.



Za ten post autor bosman30 otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: M@rek i 95 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL