Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 20 maja 2024, o 19:15




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 paź 2011, o 17:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
przyczyna moze byc za gruba warstwa żelkotu wiesz ... bo malowałem 1 raz 24h drugi i trzeci a moze mialem poczekac troche dluzej nie wiem czy teraz malowac kolejny raz z parafina czy bez ? chyba pomaluje co ? parafina troche go wyciagnie prawda ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 18:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 10:30
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 50
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
mellucci napisał(a):
przyczyna moze byc za gruba warstwa żelkotu
To raczej nie jest przyczyna.
mellucci napisał(a):
chyba pomaluje co ? parafina troche go wyciagnie prawda ?
Żelkot bez parafiny będzie Ci się lepił. Ostatnia warstwa powinna być z parafiną.

_________________
Pozdrawiam
Grzegorz

--- zajrzyj na moją stronkę :-) ---



Za ten post autor Reling otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 19:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
Wojciech1968 to sprawdz te spalanie tego silnika ja niestety nie mogie znalesc na tym forum Penty... pozdrawiam

Koledzy z fm podrzucili info...
Cytuj:
Tak w granicach 15-20l/h. Jak masz zamiar kupić to nie kupuj.
Zaburtowe Volva to dziwne konstrukcje . Zbliżone do naszych DE-25/40 i Neptunów ZSRR.
Volvo/Neptune/Elektrolux/Archimedes to wszystko to samo.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 09:33
Posty: 1316
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 212
Uprawnienia żeglarskie: zeglarz
Używałem przy 7,5m jachcie silnik volvo penta 90 9 hp, nie spalił 2 l.


Załączniki:
volvo p 90.jpg
volvo p 90.jpg [ 6.72 KiB | Przeglądane 5283 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Marian Jasiński

Za ten post autor mariaciuncia otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 19:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mariaciuncia napisał(a):
Używałem przy 7,5m jachcie silnik volvo penta 90 9 hp, nie spalił 2 l.



Tu kolega @mellucci jest zainteresowany kupnem...

Rok / Model 1975 – 1976
Volvo Penta 350 / Archimedes 35

Klasa mocy 35-40 KM 4800/5800 rpm.

Motor Silnik 3 cyl. 2 takt 2-suwowy

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2011, o 20:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Tak dokladnie taki model silnika jak pisze kolega Wojciech :)) posiada może ktos jeszcze jakies schematy budowy silnika badz też innych ważnych dla mnie informacji :) zamienników itp... Silnik jest sprawny, jest tylko w nim jeden problem ładowanie cos z kablami jest "pokabacone", ale elektryk samochodowy napewno poszuka błedów (sprzedawca wspominał cos o instalacji)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 paź 2011, o 10:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
koledzy czyli w obecnej temperaturze aby żelkot mi wyschną potrzebuje tylko ten przyspieszacz kobaltowy tak ? czy cos jeszcze zakupic ? patrze w sklepie WAX s.c ;>


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 paź 2011, o 10:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 10:30
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 50
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
mellucci napisał(a):
czyli w obecnej temperaturze
Producenci żelkotów np:
http://www.zch.sarzyna.pl/poliestry/zel ... zenia.html
zalecają temperaturę min 18 stopni Celsjusza. Próbuj podnieść raczej temperaturę w pomieszczeniu. Dodawanie przyspieszacza może trochę obniżyć temperaturę utwardzania, ale tylko trochę. Podobno bardziej obniżają tę temperaturę przyspieszacze aminowe, ale tego jeszcze nie próbowałem :-).

_________________
Pozdrawiam
Grzegorz

--- zajrzyj na moją stronkę :-) ---



Za ten post autor Reling otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 paź 2011, o 15:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 17:32
Posty: 175
Lokalizacja: Poland Rowing Team
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
mellucci napisał(a):
koledzy czyli w obecnej temperaturze aby żelkot mi wyschną potrzebuje tylko ten przyspieszacz kobaltowy tak ? czy cos jeszcze zakupic ? patrze w sklepie WAX s.c ;>

Jeśli masz jako takie ciepło w pomieszczeniu,przystaw wentylator,jakikolwiek.Obieg powietrza przyspieszy utwardzanie.

_________________
Nigdy nie można ufać łysemu i rudemu.Rudy wiadomo zdradliwy a łysy mogł być kiedyś rudy.



Za ten post autor bosman30 otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 paź 2011, o 12:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
zelkot po podgrzaniu zaczyna stawac ale trwa to bardzo wolno :-? . Proporcje utwardzacza dodane zostały wdg ustalen tego pana od którego nabyłem to tzn 20-25ml na 1kg, druga warstwe robilem z troszeczkie wieksza iloscia utwardzacza... Mam nadzieje ze na wiosne albo WE WIOSNIE stanie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 paź 2011, o 16:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 10:30
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 50
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
mellucci napisał(a):
zelkot po podgrzaniu zaczyna stawac ale trwa to bardzo wolno :-?
Coś mi się widzi, że dostałeś mocno zleżały żelkot i przyspieszacz szlag trafił. Myślę, że należy całe to malowanie usunąć i zacząć od nowa z porządnym żelkotem jak już będziesz miał warunki na malowanie (temperatura).

_________________
Pozdrawiam
Grzegorz

--- zajrzyj na moją stronkę :-) ---



Za ten post autor Reling otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 paź 2011, o 09:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Aha dzieki reling za porade :) Wczoraj stałem sie wlascicielem Archimiedesa 35 Volvo Penta 40km :)))
dzisiaj może zaczne jeszcze prace z żywica zakleje ta sklejkie i spróbuje próbkie żelkotu zrobic z nowum utwardzaczem i parafina na deseczce :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 paź 2011, o 10:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Wiecie może gdzie zmienia sie olej w silniku zaburtowym ? szukac spustu koło śmigła ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 paź 2011, o 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2008, o 18:57
Posty: 2299
Lokalizacja: WZ
Podziękował : 487
Otrzymał podziękowań: 406
Uprawnienia żeglarskie: Xero z kota
Śmigło to ma Messerschmitt Bf 109, w silniku zaburtowym jest śruba :) ;)

_________________
Pozdrawiam
ŁJ



Za ten post autor LukasJ otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 paź 2011, o 10:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 09:33
Posty: 1316
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 212
Uprawnienia żeglarskie: zeglarz
mellucci napisał(a):
Wczoraj stałem sie wlascicielem Archimiedesa 35 Volvo Penta 40km
mellucci napisał(a):
Wiecie może gdzie zmienia sie olej w silniku zaburtowym ?

Nabyłeś silnik dwusuwowy, oleju w nim nie ma :D ale w spodzinie powinien byc olej przekładniowy, zawsze są dwa korki (śruby) jeden bardzo nisko drugi około 20cm wyżej.Otwory są pod i nad cygarem z którego wychodzi oś śruby
Tu link do strony z rysem historycznym tych silników http://www.nymansuppsala.se/marin-filer ... deller.htm


Załączniki:
$(KGrHqMOKkME3u7ok1V3BOH2okOIWQ~~_1.JPG
$(KGrHqMOKkME3u7ok1V3BOH2okOIWQ~~_1.JPG [ 22.41 KiB | Przeglądane 6338 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Marian Jasiński

Za ten post autor mariaciuncia otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 paź 2011, o 12:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
Wiecie może gdzie zmienia sie olej w silniku zaburtowym ?

Mellucci zerknij tu viewtopic.php?f=67&t=7700
Tu Archimedes 35 http://www.youtube.com/watch?v=psmjELFv69I ( jak wejdziesz na yt , to w kolejnych filmikach może trafisz na więcej info. ) .

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 paź 2011, o 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
mariaciuncia napisał(a):
mellucci napisał(a):
Wczoraj stałem sie wlascicielem Archimiedesa 35 Volvo Penta 40km
mellucci napisał(a):
Wiecie może gdzie zmienia sie olej w silniku zaburtowym ?

Nabyłeś silnik dwusuwowy, oleju w nim nie ma :D ale w spodzinie powinien byc olej przekładniowy, zawsze są dwa korki (śruby) jeden bardzo nisko drugi około 20cm wyżej.Otwory są pod i nad cygarem z którego wychodzi oś śruby
Tu link do strony z rysem historycznym tych silników http://www.nymansuppsala.se/marin-filer ... deller.htm



a jaki najlepiej wlac olej przekladniowy oraz gdzie jest wlew ??? oraz co jeszcze mogłbym posprawdzac i wymienic w TYM silniku?? a ssanie albo coś jest w tym silniku ? widzialem tylko tam zawleczkie od obrotów ? oraz nie mogie znalesc nigdzie schematu elektrycznego do tego silnika. Widzialem jakas kostkę ale nie wiem co gdzie i do czego po podlanczac, elektryk bez schematu pewnie tego nie ruszy moze ktos z was mi pomoże w szukaniu albo poradach ...


ps.http://www.youtube.com/watch?v=psmjELFv69I Pędzel ma taki sam :)) jak go odpalałem :)


http://www.youtube.com/watch?v=VPdTnDWW ... re=related chodzi mi dokladnie o te podlaczenia czas : 1:18 reszta wyglada tak samo jak w moim modelu ten sam rozrusznik itd...

oraz jak tam wyglada polaczenie ze sterociagiem ??

cos znalazłem ale to chyba nie moj model : http://boatinfo.no/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 14:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Na jakiej wysokosci go zamocowac ?
czy tak jak na zdjeciu?

http://translate.google.pl/translate?sl ... tm&act=url

??

wysokosc u mnie podana jest tak:

na silniku 45cm

czy wyciac na rufie taka sama wysokosc aby moc to zamontowac ?


Załączniki:
transon height.gif
transon height.gif [ 19.35 KiB | Przeglądane 6137 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 17:33 

Dołączył(a): 16 lut 2006, o 20:47
Posty: 1011
Lokalizacja: Brzozów
Podziękował : 57
Otrzymał podziękowań: 186
Uprawnienia żeglarskie: łódkarz jeziorny
mellucci napisał(a):
Na jakiej wysokosci go zamocowac ?
czy tak jak na zdjeciu?


Może być tak, ale lepiej będzie jeżeli płyta antykawitacyjna, będzie 1-2cm poniżej dna.
Pozdrawiam
Przemek



Za ten post autor przemek otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 17:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
okej zrobie 42cm a ma ktos z was jakies inne porady co do wykonania ?? dzieki za odpowiedz kolego wyżej ;) :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 20:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13393
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1527
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
mellucci napisał(a):
czy wyciac na rufie taka sama wysokosc aby moc to zamontowac ?

Na ten czas nie wycinaj . Może być tak, że po zwodowaniu motorówki z tym silnikiem co zakupiłeś zanurzenie części rufowej będzie inne ( np. głębsze ) niż przewidujesz .
Przy większej prędkości łodzi dodatkowo może się pogłębić.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 20:58 

Dołączył(a): 16 lut 2006, o 20:47
Posty: 1011
Lokalizacja: Brzozów
Podziękował : 57
Otrzymał podziękowań: 186
Uprawnienia żeglarskie: łódkarz jeziorny
Wojciech1968 napisał(a):
Na ten czas nie wycinaj . Może być tak, że po zwodowaniu motorówki z tym silnikiem co zakupiłeś zanurzenie części rufowej będzie inne ( np. głębsze ) niż przewidujesz .


Grunt to dobra rada :lol:
Według mnie możesz ciąć śmiało.
Pozdrawiam
Przemek



Za ten post autor przemek otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 16825
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4123
Otrzymał podziękowań: 3974
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
przemek napisał(a):
lepiej będzie jeżeli płyta antykawitacyjna, będzie 1-2cm poniżej dna.

Racja - płyta antykawitacyjna powinna być nieco poniżej pawęży - właśnie te 1-2 cm.

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/



Za ten post autor robhosailor otrzymał podziękowania - 2: mellucci, przemek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2011, o 21:26 

Dołączył(a): 16 lut 2006, o 20:47
Posty: 1011
Lokalizacja: Brzozów
Podziękował : 57
Otrzymał podziękowań: 186
Uprawnienia żeglarskie: łódkarz jeziorny
robhosailor napisał(a):
Racja - płyta antykawitacyjna powinna być nieco poniżej pawęży - właśnie te 1-2 cm.


W sumie dla różnych silników wygląda to różnie, jednak przedział 0-2cm, powinien być OK.
Chodzi tylko o to by zbyt wysoko zawieszony silnik nie pracował w cieniu kadłuba, a w zbyt nisko podwieszonym, stopa nie stawiała niepotrzebne opory (oprócz zwiększenia zanurzenia).
Pozdrawiam
Przemek



Za ten post autor przemek otrzymał podziękowanie od: mellucci
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 10:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
czyli najpierw musze zaznaczyc linie wody tak ? po 1 zawodowaniu bez silnika ?? potem mogie przystapic do prac ?

***********

Wojciech1968 napisał(a):
mellucci napisał(a):
czy wyciac na rufie taka sama wysokosc aby moc to zamontowac ?

Na ten czas nie wycinaj . Może być tak, że po zwodowaniu motorówki z tym silnikiem co zakupiłeś zanurzenie części rufowej będzie inne ( np. głębsze ) niż przewidujesz .
Przy większej prędkości łodzi dodatkowo może się pogłębić.



Wojciechu orginalnie na tej motorówce byl silnik stacjonarny sadze, że on chyba troche wiecej ważył od tego VOLVO... hmmmm


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 16825
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4123
Otrzymał podziękowań: 3974
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
mellucci napisał(a):
czyli najpierw musze zaznaczyc linie wody tak ? po 1 zawodowaniu bez silnika ?? potem mogie przystapic do prac ?

Chyba nie chodzi o zanurzenie, tylko o to ile musi wystawać spodzina ze śmigłem poniżej dna, aby śmigło prawidłowo pracowało bez kawitacji, czyi te 1-2 cm płyta kawitacyjna poniżej najniższego punktu stępki pawęży. Z reguły w instrukcji silnika jest podana minimalna i maksymalna wysokość pawęży na jakiej można zawiesić dany silnik, lub odległość płyty kawitacyjnej poniżej dna. Są dwa, podstawowe standardy długości kolumn silników przyczepnych i wysokości pawęży są do nich dostosowane.

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 10:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
ok :))


Załączniki:
transon height.gif
transon height.gif [ 19.53 KiB | Przeglądane 5802 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 10:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 09:33
Posty: 1316
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 212
Uprawnienia żeglarskie: zeglarz
Wojciech namieszał z tym zanurzeniem i mellucci bije teraz pianę, wycięcie 2 cm mniej daje pewne możliwości regulacji, przy pomocy prostej podkładki z tworzywa.

_________________
Pozdrawiam
Marian Jasiński


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 11:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 11:15
Posty: 117
Lokalizacja: Starogard Gdański
Podziękował : 36
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
mellucci teraz zje sniadanko :D i leci działac :D:D, bo Polacy to bardzo zapracowany kraj :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2011, o 11:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 09:33
Posty: 1316
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 212
Uprawnienia żeglarskie: zeglarz
mellucci napisał(a):
mellucci teraz zje sniadanko i leci działac

Sprowokował mnie Wojciech i zajrzałem do instrukcji hondy a tam podają 4 cm, mała łódka ten zapas musi mieć ciut większy bo jest bardziej czuła na przemieszczanie załogi.


Załączniki:
honda.JPG
honda.JPG [ 73.5 KiB | Przeglądane 5784 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Marian Jasiński
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xjrparker23 i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL